FAQ

Algemene vragen

Freesia na 2 weken

Algemene vragen

Ja dat kan. U kunt contact met mij nemen om de mogelijkheden te bespreken voor een enkele keer bloemen bestellen. U kunt NIET via de site bloemen bestellen. Wel kunt u een abonnement afnemen via de site Ga hiervoor naar de abonnementen pagina.

U kunt uw adres doorgeven in het contactformulier. Vul hierbij uw Naam, adres en postcode in en klik vervolgens op “verstuur”

Goed om te horen dat u tevreden bent. Klik hier om een review achter te laten of ga naar Google, Zoek de bloemenjongen en laat daar een review achter. Alvast bedankt

Bent u niet tevreden met uw bloemen? Neem contact op met de klantenservice en we komen met een passende oplossing.

Vers garantie is de garantie dat de bloemen vers zijn.

Dit is natuurlijk een breed begrip op de garantie die wij geven.

Onze bloemen komen elke dag vers van de veiling en u mag daarom verwachten dat de bloemen minimaal een aantal dagen mooi op tafel staan. Het aantal dagen dat een bloem vers op tafel kan staan ligt aan meerdere factoren. Een paar van die factoren zijn de soort bloem(en), verzorging en plaatsing van de bloemen.

Als u vindt dat uw bloemen niet lang genoeg/of niet goed genoeg hebben gestaan kunt u contact opnemen met de klantenservice, of dit doorgeven aan de bloemenjongen/meisje die bij u aan de deur komt. Wij komen dan met een passende oplossing.

Dit geldt voor alle klanten die aan de deur kopen en alle abonnementhouders.

Productvragen

Ja, de bloemen zijn vers en wij geven daarom ook versgarantie.

Vers garantie is de garantie dat de bloemen vers zijn.

Dit is natuurlijk een breed begrip op de garantie die wij geven.

Onze bloemen komen elke dag vers van de veiling en u mag daarom verwachten dat de bloemen minimaal een aantal dagen mooi op tafel staan. Het aantal dagen dat een bloem vers op tafel kan staan ligt aan meerdere factoren. Een paar van die factoren zijn de soort bloem(en), verzorging en plaatsing van de bloemen.

Als u vindt dat uw bloemen niet lang genoeg/of niet goed genoeg hebben gestaan kunt u contact opnemen met de klantenservice, of dit doorgeven aan de bloemenjongen/meisje die bij u aan de deur komt. Wij komen dan met een passende oplossing.

Dit geldt voor alle klanten die aan de deur kopen en alle abonnementhouders.

De bloemen worden vers opgehaald bij 2 bedrijven die gevestigd zijn in het veilinggebied van Aalsmeer. Waarom 2 bedrijven? De bloemenjongen staat voor service en kwaliteit. Bedrijf 1 is een bedrijf dat zich focust op het maken van boeketten met een hoge kwaliteit en bedrijf 2 biedt meerdere soorten losse bossen aan met de hoogste kwaliteit. Door bij deze 2 bedrijven inkopen te doen is de bloemenjongen zeker van de hoogste kwaliteit en kunnen wij gerust een garantie geven op de hoge kwaliteit bloemen die wij verkopen.

De standaard tips die ik meestal meegeef zijn: Schuin afsnijden, voeding in het water en de blaadjes uit het water. Let op dit geld niet voor alle bloemen.

Abonnement vragen

Bij een bloemenabonnement van de bloemenjongen heeft u de keuze om elke week of 2-wekelijks bloemen te ontvangen. U heeft hierbij keuze uit 4 opties. Een losse bossen abonnement, een medium boeket abonnement, een veldboeket abonnement of een op maat gemaakt abonnement.

De keuze van uw abonnement en of u het wekelijks of 2-wekelijks wilt ontvangen bepaald de prijs van uw abonnement. (Kies uw abonnement)

Als u een abonnement heeft kunt u deze gemakkelijk aanpassen. Log in met uw account en pas uw abonnement aan, als u hulp nodig heeft kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Als u een abonnement heeft gekocht/betaald hebt krijgt u de eerstvolgende week de bloemen aan de deur. Afhankelijk van uw abonnement krijgt u daarna elke week of 2 weken verse bloemen tot het moment van stopzetting van uw abonnement.

Als u een abonnement heeft gekocht/betaald hebt krijgt u de eerstvolgende week de bloemen aan de deur. Afhankelijk van uw abonnement krijgt u daarna elke week of 2 weken verse bloemen tot het moment van stopzetting van uw abonnement

Nee, u kunt de afleverdatum van uw bloemen niet zelf kiezen. U krijgt de bloemen geleverd als De bloemenjongen in uw dorp is. Wilt u weten wanneer De bloemenjongen in uw dorp is? Ga naar “waar komt de bloemenjongen” 

Betaalvragen

Ja, u kunt veilig betalen. Wij hebben verschillende betaalmogelijkheden die door het bedrijf ‘Mollie’ worden afgehandeld. We hebben voor Mollie gekozen, omdat dit een van de grootste betaalplatforms en richt zich op gemak en veiligheid.

Als u een probleem heeft met uw betaling kunt u terecht bij de klantenservice, wij zullen u helpen en uitzoeken wat er mis is gegaan en het zo snel mogelijk oplossen.

Als u een abonnement neemt wordt er maandelijks een bedrag van uw rekening afgeschreven zolang uw abonnement loopt. U kunt maandelijks opzeggen. In deze periode hoeft u dus niks meer te doen en worden de bloemen elke week of 2-wekelijks bezorgd.

Ja, u kunt aan de deur pinnen. Deze transacties worden voldaan met een pinapparaat van Izettle. Izettle is een bedrijf dat in 2010 is overgenomen door PayPal, een van de grootste in het afhandelen van transacties. Uw transactie wordt dus veilig voldaan.